تاکنون دقت کرده اید که برندها هم مانند انسان ها متولد می شوند ، پرورش پیدا می کنند، اوج می گیرند، سقوط می کنند و در نهایت می میرند و فراموش می شوند . بنابراین میتوان برای برند ها نیز شخصیت تعریف کرد. یک شخصیت رفتاری و قابل تکامل یافتن درست مثل انسان ها، این همان چیزی است که باعث ارتباط گرفتن مخاطبان و مشتریان با برندها میشود و از آن می توان برای رونق کسب و کار بهره جست،
در واقع یکی از مهمترین فاکتورها در شکل گیری یک برند موفق، شخصیت سازی برای آن برند است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه با الو محتوا همراه باشید…
شخصیت نشان تجاری یا Brand Personality مجموعه ای از رفتارها و ویژگی های انسانیای است که به یک نام تجاری نسبت داده میشود. میتوان گفت شخصیت برند دقیقا همان چیزی است که مخاطبان میتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و یک برند حرفه ای ارزش خود را با حفظ مجموعهای ثابت از ویژگیها بالا می برد. در واقع میتوان گفت شخصیت برند ارزشی برای برند به همراه می آورد که از منافع دیگر آن متمایز است.
ادامه مطلب در :
درباره این سایت